Pytania / Odpowiedzi

W przygotowywaniu
Szczegółowy opis działu pomocy 57%

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Wszystko zależy od tego jaką usługę wykupili Państwo, jeżeli jest to hosting zamówienie jest realizowane automatycznie bezpośrednio po sfinalizowaniu zakupu. W przypadku domen, czas realizacji zamówienia wynosi do 12 godzin od daty zaksięgowania płatności.

Podstawowe informacje o FTP oraz struktura konta

Podstawą istnienia twojego konta są katalogi:
/domains
/mail
/public_html
/backups

Każda domena na twoim koncie posiada własny folder (/domains/twojadomena/).
Wewnątrz tego folderu znajdują sie:
/domains/twojadomena
/public_html (pliki twojej strony np html php)
/backups zawiera utworzone poprzez panel sterowania kopie zapasowe.
/logs (skład miesięczny logów)
/stats (pliki utworzone przez Webalizer w celu wyswietlenia statystyk - nie zmieniaj/usuwaj tego folderu)
/mail (zawiera pliki stworzone przez system mail serwera. Nie modyfikuj, usuwaj, lub dodawaj niczego do tego folderu)

Jak uruchomić ochronę antyspamową?

Z panela administracyjnego wybieramy odnośnik "Spam Asystant", następnie ustawiamy parametry ochrony antyspamowej. Zalecamy ustawić średni próg (7.5) wiadomości. Gdy skonfigurujemy funkcje ochrony, klikamy w odnośnik "Wlacz" aby aktywować oprogramowanie antyspamowe.

Jak dodać nową domene do serwera?

Aby dodać nową domene wybierz kolejno:
Zarzadzanie domena -> Dodaj dodatkowa domene
-> Wpisać nazwę domeny

Następnie skopiować nazwy serwerów DNS, które należy podać przy delegacji domeny. DNS'y:
dns1.pdg.pl oraz dns2.pdg.pl

Jak stworzyć konto mail?

Aby stworzyć konto mail wybierz kolejno w Panelu: Konta pocztowe -> Stworz nowe konto pocztowe Wprowadz nazwę użytkownika i hasło a następnie kliknij przycisk "Utwórz/Create"

Ile kosztuje dodatkowe miejsce po przekroczeniu limitu?

Cena dodatkowego miejsca zależy od ilości jaką chcą Państwo dokupić. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta, aby uzyskać interesujące Państwa informacje

Jak stworzyć bazę danych?

Z panela administracyjnego wybieramy odnośnik "Bazy danych MySQL", następnie klikamy w link "Stworz nowa baze danych". Po wprowadzeniu nazwy, użytkownika i hasła kliknij przycisk "Create".

biuro@oza.pl

+48 509 474 144